reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dagmar Hajdoniova

Dagmar Hajdoniova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Pracovne-nepracovne

Story z rokov sedemdesiatych minulého storočia

Dagmar Hajdoniova

Story z rokov sedemdesiatych minulého storočia

Náš generálny riaditeľ a Rakytník rešetliakovitý. Za svojho pracovného pôsobenia, som okrem iného zažila troch generálnych riaditeľov. Každý mal, ako inak svoje dobré stránky, ale každý bol iný. Iná povaha, iný spôsob komunikovania s ľuďmi, k niektorým úctivý a k iným nie, iný vek- starší i mladší. Iba osobná ctižiadosť a ambície dobre obstáť bolo to, čo ich spájalo. I táto vlastnosť mala však iné prejavy. Momentálne opíšem niektoré zo zážitkov s generálnym riaditeľom okolo roku l973. Išlo o šéfa, o ktorom sa dalo povedať šéf s veľkým Š.

  • 3. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 915x
  • 3
Robila som na ministerstve stenotypistku – II. časť

Dagmar Hajdoniova

Robila som na ministerstve stenotypistku – II. časť

Na ministerstvo potravinárskeho priemyslu som nastúpila po prázdninách v r.1952. Po politickej stránke to bol čas veľmi vypätý, ale ja som to až tak nevedela. Žila som vo svete mladého dievčaťa a s tým spojenými záujmami.

  • 30. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 187x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu